Agricola International Bacau a inregistrat, in primele trei luni din acest an, vanzari de 1,28 milioane de euro pe plan extern, depasind astfel valoarea totala a exporturilor pe intregul an 2008, respectiv 1,26 milioane de euro, a declarat presedintele firmei Grigore Horoi, citat de NewsIn.
Exporturile Agricola International Bacau au crescut ca urmare a restabilirii livrarilor pe piata UE si s-au apropiat cantitativ de realizarile totale din 2008, insa valoric au depasit cifra totala realizata anul trecut. "Astfel, in primele trei luni ale acestui an, vanzarile pe plan extern totalizeaza 706 tone, in valoare de 1.280.038 euro, din care 412,35 tone carne de pui refrigerata, 272,71 tone carne congelata si 21 tone praf de oua. In 2008, vanzarile pe plan extern s-au ridicat la un total de 856 tone, din care 795 tone carne de pui, 11 tone semipreparate din carne de pasare si 50 tone praf de oua. Valoarea totala a exporturilor in 2008 a fost de 1.267.042 euro, la un curs mediu lunar de 3,674 lei", a declarat Grigore Horoi.

In plus, Europrod SA, companie din cadrul grupului Agricola Bacau, a exportat, in primul trimestru din 2009, circa 30 tone de semipreparate din carne in valoare de peste 41.000 de euro.

Potrivit oficilialilor companiei Agricola, in primele trei luni ale anului 2009, compania a vandut in total 4.468 tone de carne de pasare, 130 tone de salamuri crude-uscate si 250 tone de semipreparate si produse pre-gatite.

Agricola International Bacau a inregistrat in T1 2009 afaceri de 64 milioane lei, mai mari cu 34,5% fata de primele trei luni ale anului 2008, si un profit de 172.874 lei.

La nivelul grupului, cifra de afaceri a crescut, in primul trimestru din 2009, cu 46,8% fata de aceeasi perioada a anului anterior, pana la 97 milioane de lei.

"Aceste cresteri se explica prin faptul ca in primele patru luni ale anului 2008 a fost intrerupta activitatea abatorului de pasari pentru efectuarea lucrarilor de modernizare a acestuia, ca urmare a unui program investitional in valoare de 10 milioane de euro", a explicat presedintele grupului Agricola Bacau, Grigore Horoi.

Principalele tari in care compania exporta sunt Franta, Germania, Olanda, Grecia si Bulgaria. Agricola International Bacau are ca principal obiectiv strategic in acest an cresterea exporturilor pana la 12% din totalul cifrei de afaceri, pana la valoarea totala de 7-8 milioane euro. Compania estimeaza ca va inregistra, in acest an, o cifra de afaceri de 253 de milioane de lei, dupa ce anul trecut a raportat afaceri de 270 de milioane de lei.

Producatorul de carne de pasare Agricola Bacau a anuntat recent ca va reduce cu 60% investitiile propuse pentru anul 2009, din cauza crizei economice, investind doar patru milioane de euro, fata de zece milioane de euro cat era estimat initial.

Agricola Bacau detine o cota de 16% din productia de carne de pasare realizata de unitatile specializate din Romania, respectiv o cota de piata de 10% si o notorietate asistata de 78% in randul consumatorilor. Sub marca Agricola Bacau se comercializeaza 100 tone de carne si produse din carne si peste 300 de mii de oua in fiecare zi. Reteaua de magazine Agricola Bacau este formata din 29 de unitati, situate in Bucuresti, Buzau, Galati, Iasi, Piatra Neamt, Botosani, Comanesti, Moinesti, Tg. Ocna, Onesti, Slanic Moldova si Bacau.

Grupul de firme Agricola Bacau este format din companiile Agricola International, Aicbac, Suinprod, Conagra, Salbac Dry Salami, Europrod, Agriconstruct, Comcereal si Bac Print.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri