Reprezentantul companiei bistritene a adaugat ca vanzarile pe piata externa au avut o contributie importanta la cresterea profitului, circa 60% din productie mergand la parteneri din afara tarii.
"Desigur, sunt unele probleme care au venit cu aceasta criza, cum ar fi scaderea cererii de baterii pe piata interna a pieselor de schimb, insa produsul nostru detine o pozitie foarte buna pe piata externa, lucru care a adus balanta in echilibru. Compania exporta in prezent in Franta, Spania, Portugalia, Italia, Grecia si Republica Moldova si este acreditata in calitate de furnizor regional in panelul Renault, pentru fabrica Dacia si fabricile din Rusia si Iran, iar pentru PSA Peugeot, pentru fabrica din Slovacia", a adaugat Elena Sava.
Ea a mentionat ca deocamdata nu sunt avute in vedere concedieri. "La Rombat nu s-a facut nicio restructurare a angajatilor, iar pe viitor nu credem ca va fi necesara o astfel de actiune. In cazul in care vanzarea in tara va inregistra mai departe o scadere, ne vom orienta spre export, unde am fost nevoiti uneori sa refuzam anumite cereri", a mai precizat directorul de marketing al Rombat.
In opinia Rombat, indiferent cat va mai dura criza economica mondiala, care afecteaza in mod direct industria auto, compania bistriteana este pregatita sa-i faca fata intrcat a luat masuri in acest sens.
"Din pacate nimeni nu poate prezice cu exactitate sfarsitul acestei perioade mai gri din industria auto, asa cum foarte putini au fost si cei care au prevazut-o. Unii spun ca pe la sfarsitul anului ne putem astepta la o revenire, altii, mai pesimisti, cred ca lucrurile vor ramane la fel pentru urmatorii doi ani. Indiferent, de durata crizei, credem ca ne-am luat toate masurile necesare", a adaugat Elena Sava.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: