GAP, retailer-ul american de imbracaminte, si-a deschis primul magazin din Romania in Baneasa Shopping City, prin intermediul companiei grecesti care detine franciza pentru Europa de Sud-Est, Marinopoulos Group. In luna iunie a acestui an urmeaza deschiderea celei de-a doua unitati, cu investitii totale pentru cele doua locatii de peste 1 milion de euro.
“Suntem permanent interesati sa aducem pe piata romaneasca brand-uri care raspund cel mai bine profilului vizitatorilor nostri. Acum, in preajma implinirii unui an de existenta a centrului comercial, am adus in Baneasa Shopping City, GAP” a declarat Ali Ergun Ergen, Director Executiv, Baneasa Developments.

Magazinul GAP va fi prezent si in Plaza Romania, avand inchiriata o suprafata de peste 700 mp, in zona numita Atrium.

"Lucrarile de amenajare au inceput deja, insa este greu de estimat data exacta a deschiderii, acest lucru tinand de retailer si nu de dezvoltator”, a declarat, pentru Wall-Street, Radu Tanasescu, directorul de operatiuni al Anchor Grup.

Marca americana Gap, care sarbatoreste 40 de ani de succes pe plan international, este binecunoscuta si pentru campaniile sale publicitare inovative, devenite puncte de referinta pentru cultura americana. Acestea au folosit muzicieni legendari si personalitati renumite pentru a da viata stilului Gap. De la Madonna, Run DMC si Aerosmith, pana la Reese Witherspoon, Demi Moore, Lauren Hutton si Queen Latifah, toate aceste vedete au participat de-a lungul timpului in campaniile brand-ului.

Magazinul Gap inaugurat in Bucuresti, in centrul comercial Baneasa Shopping City, are 25 de angajati.
Marinopoulos Holding este unul dintre cele mai importante grupuri de retail, comert si industrie din Grecia. In Romania, compania opereaza franciza Gap, dar si pentru alte marci, precum Beauty Shop/Sephora, Starbucks sau Marks&Spencer.

Gap Inc. este unul din liderii mondiali in design vestimentar, accesorii si produse de ingrijire personala pentru barbati, femei si copii. Compania detine marcile Gap, Banana Republic, Old Navy si Piperlime. Marca Gap include Gap, GapKids, babyGap si GapBody. Cu o cifra de vanzari de 15,8 miliarde de dolari in 2008, Gap Inc. detine un lant de peste 3,100 de magazine in Statele Unite, Marea Britanie, Canada, Franta, Japonia si Irlanda. In plus, reteaua Gap Inc. se extinde la nivel international prin francize operate in Europa de Sud-Est, Asia, America Latina si Orientul Mijlociu.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri