Distribuitorul de utilaje de constructii Marcom estimeaza pentru 2009 o reducere cu aproximativ 50% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2008, in conditiile in care, in primul trimestru al anului, afacerile firmei s-au redus de 4,5 ori fata de T1 2008, a declarat Constantin Marcu.
"Anul acesta speram sa depasim jumatate din cifra de afaceri inregistrata anul trecut. Totul depinde insa de evolutia pietei", a spus directorul general al companiei, Constantin Marcu, citat de NewsIn.

El a precizat ca in 2008 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 86-87 milioane de euro si a avut o cota de piata de aproximativ 22%.
In 2007, potrivit datelor Marcom, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 80 milioane de euro.

"In conditiile in care piata a scazut, in primul trimestru din 2009, de aproximativ opt ori fata de aceeasi perioada a anului trecut, noi am scazut de 4,5 ori", a spus Marcu.

Potrivit directorului general al distribuitorul de utilaje de constructii, in acest an, piata nu va depasi 1.200 de unitati, in conditiile in care, in 2008, s-au vandut, in Romania, 2.957 de utilaje.

Intrebat despre valoarea totala a pietei de utilaje de contructii din Romania, Marcu a declarat ca o estimare se poate face prin inmultirea numarului de unitati vandute cu un pret mediu de 80.000 de euro.

Datele Marcom arata ca cel mai vandut utilaj de constructii din Romania, buldoexcavatorul a inregistrat o scadere semnificativa a vanzarilor in primul trimestru al anului, ajungand de la 425 de unitati vandute in aceeasi perioada a lui 2008, la 37 de bucati.

Reprezentantul Marcom a declarat ca o revenire a pietei utilajelor de constructii ar putea avea loc spre sfarsitul anului sau la inceputul lui 2010, cand vor aparea efectele investitiilor in infrastructura si a imprumutului extern contractat de la FMI.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri