Arctic, cel mai important producator local de electrocasnice, a lansat campania de buy-back “Recicleaza smart si alege tehnologia Beko”, prin care consumatorii care aduc la magazinele partenere sau la centrele de reciclare orice produs electronic si electrocasnic vechi primesc o reducere de 300 de lei la achizitionarea unui televizor LCD din gama Beko, anunta compania.
Campania de buy-back se desfasoara in perioada 15 mai-30 iunie prin intermediul magazinelor partenere Beko.

Pentru a beneficia de reducerea de 300 de lei, consumatorul trebuie sa ofere la schimb produsul vechi, direct la magazinul de unde urmeaza sa achizitioneze televizorul LCD Beko sau la unul dintre centrele de colectare. In magazine, reducerea de 300 lei se aplica la valoarea de raft a produsului si se acorda direct pe factura. La centrele de colectare se ofera un voucher de reducere de 300 de lei, valabil in magazinele participante la promotie.

“Potrivit studiilor de piata pe care le-am efectuat, mai bine de o treime dintre populatia din marile orase care detine televizoare, foloseste aparate cu o vechime mai mare de 5 ani. Aceste aparate nu doar ca sunt depasite moral, dar reprezinta in acelasi timp o reala problema de mediu”, declara Monica Iavorschi (foto), director general al Arctic, distribuitorul brandului Beko pentru piata din Romania.

Astfel, potrivit studiilor de piata interne, in marile centre urbane din Romania peste 86% dintre gospodariile dotate cu televizor detin aparate cu tub catodic (CRT), iar in 62% dintre acestea aparatele sunt utilizate peste 5 ani.

Noua tehnologie de fabricatie a televizoarelor LCD Beko foloseste in proportie de 93% componente reciclabile, iar consumul de energie al fiecarui aparat a scazut cu 35%, atat in stare de functionare, cat si in stand-by.

Marca Beko este prezenta in peste 100 de tari, oferind o gama ce cuprinde peste 2.000 de modele. In Marea Britanie, Beko este lider pe segmentul aparatelor frigorifice, iar in Belgia pe cel cel al aragazelor, in timp ce in Lituania, Beko este lider al pietei de electrocasnice.

Viziunea Beko este aceea de a ajunge una dintre primele 10 marci de electrocasnice la nivel mondial pana in 2010.

Marca Beko apartine concernului Arcelik A.S, cea mai mare corporatie industriala din sectorul privat din Turcia, ce detine 12 fabrici, 13 filiale de marketing si vanzari la nivel mondial si peste 17.000 de angajati.

Beko a intrat in portofoliul companiei Arctic in anul 2003, la scurt timp dupa preluarea pachetului majoritar de catre Arcelik. Marca Beko se numara printre primele 5 marci de electrocasnice in ceea ce priveste cota de piata si nivelul de notorietate.

Gama de produse Beko din Romania include: aparate frigorifice, masini de spalat rufe, masini de spalat vase, aragazuri, televizoare, LCD-uri si electrocasnice incorporabile. Acestea beneficiaza de o prezenta sustinuta in cele mai mari magazine de electrocasnice din tara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri