Un sfert dintre executivi declara ca ar da mita pentru a-si putea tine business-ul pe linia de plutire, mai ales pe perioada recesiunii, arata un sondaj efectuat de compania de consultanta Ernst & Young, citat de Reuters.

Sondajul efectuat in randul a 2.200 de respondenti din 22 de tari europene releva ca 38% dintre spanioli spun ca ar da bani pentru a pastra un client, in timp ce 53% dintre turci si 43% dintre managerii cehi sunt de acord cu mita.

“A da bani neimpozitati pentru a-ti mentine business-ul sau declaratiile mincinoase privind statutul financiar al companiei sunt tehnici aplicate de un numar alarmant de respondenti”, spune David Stulb, directorul departamentului de investigatii si fraude al Ernst & Young.

Nivelul fraudei la nivel corporatist creste in recesiune, iar top managerii sunt mai dispusi la astfel de compromisuri decat subalternii lor, mai arata sondajul.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri