Piata autohtona a retailului modern este influentata din ce in ce mai mult de promotiile magazinelor, circa 97% dintre cumparatori orientandu-se in functie de acest aspect in alegerea produselor de pe raft, a declarat directorul general al Daedalus Group, Daniel Enescu.
"Piata retailului incepe sa migreze catre zona de promotii. Primul trimestru al anului a dus multe schimbari in comportamentul consumatorului. Conform ultimelor noastre studii, 25% dintre cumparatori aleg des o marca aflata la promotie, circa 72% fac aceasta alegere uneori, in timp ce numai 3% dintre ei nu sunt sensibili la promotii", a spus directorul general al companiei de cercetare, Daniel Enescu, citat de NewsIn.

De asemenea, acesta a mai adaugat ca aproximativ 90% dintre cumparatori se informeaza constant de promotiile magazinelor din revistele acestora.

In plus, potrivit studiilor citate de reprezentantul Daedalus, oamenii au inceput sa se orienteze catre marci mai ieftine, in defavoarea celor pe care le prefera.

"Circa 8,1% dintre cumparatori aleg des o marca mai ieftina, in locul celei pe care o prefera, in timp de 60% fac aceasta alegere ocazional", a explicat Enescu.

Totodata, acesta a adaugat ca in afara de promotii, discounturile reprezinta un element important in alegerea produselor.

Grupul Daedalus acopera toata gama de servicii din aria informatiei de afaceri - culegere de date, cercetare de marketing primara si secundara, business si competitive intelligence, modelare de marketing si consultanta.

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza


Cu scopul de a atrage cat mai multi clienti pe timp de criza
, marile lanturi de hypermarketuri vin cu tot mai multe promotii, in special pe segmentul de electronice, unde cererea este in scadere.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri