Mai mult de o cincime (21,5%) dintre angajatii bucuresteni si 19,1% dintre angajatii din provincie iau in calcul o asigurare privata de sanatate ca beneficiu suplimentar pentru care ar opta la locul de munca, arata un studiu realizat de Mednet Marketing Research Center si MediaXprimm.
Studiul a fost realizat in perioada 2-14 aprilie 2009 si la el au participat persoane cu varste cuprinse intre 22 si 65 ani inclusiv, din Bucuresti si orase cu mai mult de 100.000 de locuitori.

Urmatoarele locuri in topul beneficiilor preferate de cei intervievati au fost ocupate de abonamentul la o clinica medicala privata si de pensia privata facultativa, potrivit studiului.

Atat pentru bucuresteni, cat si pentru salariatii din provincie, cele mai putin atractive beneficii suplimentare sunt bonurile de cadouri, training-urile organizate de angajator si bonurile de masa, anunta NewsIn.

Studiul mai arata ca pensia privata si-a pierdut atractivitatea, ocupat locul al treilea in acest an, fata de pozitia a doua in 2008 si prima prozitie in 2007.

Media contributiei lunare pe care respondentii ce intentioneaza sa contracteze o pensie privata facultativa ar fi dispusi sa o plateasca este de 135,34 lei in Bucuresti si 105,03 lei in provincie, se mai arata in studiu.

Mednet Marketing Research Center este membru al Esomar (The World Association for Research Professionals) si Sorma (Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri