Compania Petrom a primit peste 2.500 de candidaturi din partea unor persoane interesate sa preia administrarea unor benzinarii, termenul limita pentru depunerea documentelor fiind data de 1 septembrie.
"Peste 2.500 de candidaturi pot insemna mult sau putin, intentia noastra este nu sa avem un numar mare de candidati, ci calitatea acestora sa fie pe masura companiei", a declarat agentiei Mediafax directorul de comunicare al Petrom, Gabriel Nastase. El a mai precizat ca procesul de selectie a administratorilor respectivi consta in mai multe etape de evaluare si ca, din numarul total de candidati, o treime provin din randurile angajatilor Petrom.

De altfel, reprezentantii Petrom au anuntat, recent, ca toate statiile de distributie ale firmei vor fi trecute in urmatorii ani in administrarea unor parteneri externi, fie in sistemul de franciza, fie printr-un program denumit Full Agency, iar pana la finele anului vor fi inchise circa 50 de benzinarii neprofitabile.

Compania a declansat in vara acestui an o campanie de recrutare a unor administratori privati, care vor raspunde pentru o unitate de relatiile cu furnizorii, logistica, recrutare si instruire de personal, controlul stocurilor, contabilitate, sub directa coordonare a conducerii Petrom.

Potentialii candidati trebuie sa aiba experienta in comercializarea cu amanuntul, inclusiv a produselor alimentare. Pe lista cerintelor mai erau incluse studii minime (liceu), spirit intreprinzator, orientat catre consumator, si detinerea unor resurse financiare de la 15.000 pana la 30.000 de euro. Suma, care reprezinta o garantie bancara, este redusa la jumatate pentru angajatii Petrom.

Compania are in jur de 600 de unitati, doar jumatate din acestea fiind modernizate. In aceste conditii, numarul candidatilor se ridica la circa patru pe un loc.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F