Profitul operational inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) al Casino Palace Bucuresti a scazut, in primul trimestru din 2009, cu 17,07% fata de perioada similara a anului trecut, la 3,4 mil.euro, a declarat Andrei Frimescu, directorul de marketing al casinoului.
Veniturile nete ale Casino Palace in primele trei luni ale acestui an au fost de 6,7 milioane de euro, in scadere cu 5,63% fata de perioada similara a anului trecut. Totodata, numarul de vizite a crescut in T1 2009 cu 0,25% fata de T1 2008, casinoul inregistrand in aceasta perioada 29.000 de vizitatori.

Castigul mediu pe vizita al casinoului a fost de 240 de euro, in intervalul ianuarie - martie 2009, in scadere cu 4,76% fata de perioada similara a lui 2008.

In 2008, veniturile nete ale Casino Palace au fost de 22,1 milioane euro, in crestere cu 13,3% fata de 2007, iar profitul operational inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) a fost de 7,2 milioane de euro, in crestere cu 12,5% fata de 2007. Anul trecut, fata de 2007, numarul de vizitatori a scazut cu 5,17%, la 110.000, insa castigul mediu pe vizita a crescut cu 20,11%, ajungand la 209 euro.

"Din datele noastre consideram ca in 2008 cota de piata a Casino Palace a fost de aproximativ 15%, referindu-ne numai la piata casinourilor clasice - cu mese de joc si slot machines - din Bucuresti, piata estimata la 150 milioane euro. La aceasta, se adauga piata salilor de jocuri electronice precum si activitatea casinourilor din celelalte orase din tara", a declarat Andrei Frimescu.

Casino Palace Bucuresti este detinut, in proportie de 83% de catre compania Queenco Leisure International, care mai administreaza, in Romania, si Casinoul din Constanta.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri