Rafar, divizia de fashion a RTC Holding, a deschis cel de-al treilea magazin Debenhams din Bucuresti, in cadrul centrului comercial Baneasa Shopping City, in urma unei investitii in valoare de aproximativ un milion de euro.
Noul magazin Debenhams din Bucuresti are o suprafata de aproape 1.000 mp si prezinta colectii pret-a-porter semnate de designeri precum Julien Macdonald, Jasper Conran sau John Rocha, alaturi de cele ale brandurilor proprii Red Herring, Mantaray, Maine, Materinity etc.

De la lansarea brandului in Romania, in martie 2007, numarul magazinelor operate de Rafar in Romania si Republica Moldova a ajuns la sapte unitati (Bucuresti –Bucuresti Mall, Plaza Romania, Baneasa Shopping City; Constanta –City Park; Cluj –Polus Center; Oradea –Lotus Center; Chisinau –MallDova), iar suprafata lor totala depaseste 11.000 mp.

Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, numara in prezent 28 de magazine, cu o suprafata totala de peste 15.000 mp. Rafar are drepturi de franciza si reprezentare pentru marcile Debenhams, Aldo, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz, Pablosky, Toi&Moi, Forever 18, Bijoux Terner, J.Press, Bally, Bruno Magli si Fratelli Rossetti.

RTC Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de retail, distributie si servicii din Romania, are in prezent noua divizii: Diverta (retail de carte, jocuri video, muzica, film, IT si papetarie), Rafar (retail haine, incaltaminte si cosmetice in franciza), Proffice (distributie de produse office), Ramiro (distributie de carte, media si jucarii), Sistec (dezvoltare si integrare solutii software), TCE-Curiero (cargo, curierat), Flaro (productie subansamble de plastic, mobilier si produse de birou), Rimobi (dezvoltari si proprietati imobiliare) si respectiv Sebra (francize din industria ospitalitatii).

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri