Cifra de afaceri totala a Helvetansa s-a diminuat, in primul trimestru din 2009, cu 40%, dar vanzarile pentru segmentul de bijuterii au crescut cu 20% fata de perioada similara a anului trecut, pana la valoarea de 420.000 de euro, a declarat directorul general al companiei, Adrian Stoican.
Astfel, prin aceasta crestere, ponderea vanzarilor de bijuterii Helvetansa a crescut pana la 35% din cifra de afaceri in prezent, comparativ cu 12-15% cat reprezenta in anii trecuti.

"Toate produsele pe care le comercializam sunt produse de case de ceasuri si bijuterii de prestigiu. Oamenii considera ca merita sa investeasca in acest tip de bijuterii. De asemenea, a contribuit la cresterea vanzarilor si faptul ca gama de bijuterii a fost diversificata de la sfarsitul anului trecut. In aceste momente clientii nostri se orienteaza catre marci cunoscute. Spre exemplu, pentru bijuteriile Boucheron vanzarile au crescut cu 40%, iar pentru Chaumet cu 35%, deci se observa o miscare clara catre achizitionarea unor bijuterii de marca", a declarat directorul general al Helvetansa, Adrian Stoican, citat de NewsIn.

De asemenea, el a precizat ca in primul trimestru al acestui an cifra de afaceri totala a companiei s-a diminuat cu 40%, fata de perioada similara a anului precedent, insa s-a observat o usoara revenire pentru lunile aprilie si mai, cand scaderea a fost mai mica, respectiv 30%.

"Am constatat ca in urmatoarele doua luni (dupa primul trimestru al acestui an, n.r.), oamenii si-au revenit intr-o oarecare masura, s-au simtit serioase cresteri ale vanzarilor fata de primele trei luni ale anului, in continuare sub nivelul anului trecut, dar care ne-au dat o anumita siguranta", a mentionat directorul general al Helvetansa.

Adrian Stoican a declarat ca in luna iulie a acestui an va fi deschisa o noua unitate Helvetansa, pe Calea Victoriei, in urma unei investitii de aproximativ un milion de euro. Noul magazin va fi dispus pe doua etaje, pe o suprafata totala de 290 metri patrati.

"In ceea ce priveste planurile de extindere pentru acest an, eu ma ghidez dupa filosofia nu mult, ci calitativ, astfel incat unitatea pe care o vom inaugura in luna iulie va fi, pentru 2009, singurul deschis", a mai spus Adrian Stoican.

Distribuitorul de ceasuri, bijuterii si accesorii Helvetansa a inregistrat in anul 2008 o cifra de afaceri de circa 7,2 milioane de euro, in scadere cu 10% fata de cele 8 milioane obtinute cu un an inainte. Reprezentantul Helvetansa a mentionat ca anul 2007 a fost cel mai bun din istoria companiei, datorita unei cresteri a afacerilor cu 60% fata de anul precedent, insa nu a dorit sa faca previziuni pentru anul in curs.

Reteaua de magazine Helvetansa numara in prezent trei unitati, doua in Bucuresti si unul in Pitesti, in care se comercializeaza aproximativ 10.000 de produse, si anume ceasuri, bijuterii si accesorii de lux.

Compania activeaza pe piata autohtona din anul 1994, insa primul magazin Helvetansa a fost deschis in anul 1996, in Bucuresti, si are in prezent 25 de angajati. Personalul se va mari cu circa cinci angajati odata cu deschiderea noului magazin.

Portofoliul Helvetansa cuprinde marci prestigiu atat din gama de lux, precum Piaget, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Gerald Genta, Daniel Roth, Panerai, Ferrari, Glashutte, Ebel, Chaumet, Baume&Mercier, Hermes, cat si din gama medie, si anume Longines, Tissot, Rado, Movado.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri