Marinopoulos Coffee Company III SRL a deschis prima cafenea Starbucks din Banat, la Timisoara, locatia fiind situata in cadrul centrului comercial Iulius Mall.
“Timisoara este un oras special, un oras cu o puternica amprenta occidentala, cu un ritm de dezvoltare rapid si cu un mediu cultural si economic efervescent. Suntem bucurosi sa fim parte din viata de zi cu zi a pasionatilor de cafea din Timisoara”, spune Viorel Stoiean, district manager Marinopoulos Coffee Comapany III SRL.

Noua locatie are o suprafata de 175 mp si dispune si de o terasa de 50 mp.

Starbucks este prezenta pe piata din Romania din aprilie 2007, prin inaugurarea primei cafenele din Europa Centrala si de Est la Bucuresti, ca rezultat al unui joint venture dintre Starbucks Coffee Company si partenerul sau european Marinopoulos Group.

In prezent, compania opereaza sapte cafenele pe piata din Romania, dintre care cinci in Bucuresti (Plaza Romania, Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City, Liberty Center, America House Center), o cafenea in Cluj-Napoca (Iulius Mall) si o cafenea in Timisoara (Iulius Mall).

Marinopoulos Group este unul dintre cele mai mari grupuri comerciale, industriale si de retail din Grecia, reprezentand Carrefour Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt infiintata impreuna cu Carrefour), Sephora Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt infiintata impreuna cu LVMH), precum si GAP, Grand Optical, Marks & Spencer, DIA si FNAC. Marinopoulos Group este o companie activa si in sectorul industrial, prin intermediul Famar, una dintre cele mai mari companii europene de produse farmaceutice si cosmetice.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri