Rafar, divizia de fashion si hospitality a grupului RTC, va deschide in acest sfarsit de saptamana doua noi magazine, Catwalk si Kanz –Pablosky, in centrul comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti, anunta compania.
Cele doua deschideri au necesitat investitii de aprox. 100.000 euro, in reamenajarea spatiilor si stocuri.

"Decizia de a investi in aceste doua magazine se bazeaza si pe faptul ca spatiile erau operate tot de noi, astfel ca deschiderile au fost posibile cu investitii minimale, in mobilier, lumini, adaptarea la conceptele celor doua multibranduri si in stocuri-practic toate costurile anterioare deschiderii unui magazin nou au fost mici", declara Ramona Stanciulescu (foto), CEO Rafar.

Catwalk prezinta branduri de incaltaminte (Pedro Garcia, Bruno Magli, Fratelli Rossetti, Bally, Gino Rossi), accesorii (Roeckl, Burlington, Wolford) si genti (Kipling).

Kanz-Pablosky este tot un multibrand, dar care cuprinde imbracaminte (Kanz) si incaltaminte (Pablosky) pentru copii.

Magazinul Catwalk a fost deschis in spatiul fostului magazin ALDO Accessories (70 mp), iar Kanz-Pablosky, in locul magazinului Toi&Moi (100 mp).

Rafar numara in prezent 28 magazine, cu o suprafata totala de peste 15 000 mp. Portofoliul Rafar cuprinde francizele pentru marcile Debenhams, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz , Pablosky, Toi&Moi, Forever 18, Bijoux Terner, J.Press, Bally, Bruno Magli si Fratelli Rossetti.

Piata de fashion retail s-ar putea intoarce la nivelul din 2006

Divizia de retail si distributie fashion a grupului RTC a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 14 milioane de euro. Aceasta evolutie s-a datorat in principal deschiderii de noi magazine, care a generat o triplare a suprafetei de vanzare comparativ cu 2007, respectiv cresterii organice la nivelul magazinelor deschise in 2007.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri