Compania aeriana Blue Air introduce din 22 iulie un nou zbor intern pe ruta Bucuresti - Cluj Napoca si retur, cu cinci frecvente saptamanale, potrivit datelor companiei.
„Blue Air a introdus numai in aceasta vara 20 rute noi, venind astfel in intampinarea cerintelor de mobilitate ale calatorilor, care (...) nu pot ajunge la Cluj Napoca in conditii optime cu autoturismul din cauza infrastructurii deficitare. Un simplu calcul arata ca un drum cu masina proprie ne-ar costa in medie 61 euro cu o durata de cinci ore, in timp ce cu avionul costul porneste de la aproximativ 48 euro cu durata de o ora”, explica Adrian Ionascu, director general Blue Air.

Pretul bileteletor pentru ruta Bucuresti-Cluj incepe de la 171 lei/segment cu taxele incluse.

Compania aeriana a inceput pe 15 iulie operarea curselor din Cluj Napoca cu alte trei destinatii, respectiv Suceava si doua destinatii externe Cluj - Venetia (prin Suceava) si Cluj – Viena tot prin Suceva. Toate aceste noi rute si frecvente se datoreaza actiunilor de marire a flotei intreprinse de Blue Air in ultimul an.

Blue Air are capital 100% privat romanesc. Compania este autorizata sa efectueze zboruri regulate interne si internationale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere si transporturi cargo. Flota companiei este constituita in prezent din opt aeronave Boeing 737: trei aeronave seria 737 – 300, doua aeronave seria 737 – 400 si trei aeronave 737 – 800 Next Generation (avand o capacitate de 189 de locuri). Compania a semnat in 2008 contracte pentru achizitionarea a cinci avioane Boeing 737 Next Generation (doua aeronave din seria 800 si trei din seria 900), care vor deservi zborurile Blue Air.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri