Operatorul de servicii medicale private MedLife a raportat, in prima jumatate a anului, o cifra de afaceri de 53 de milioane de lei (12,6 milioane de euro), in crestere cu 50% fata de aceeasi perioada a lui 2008, si un profit operational de 11 milioane de lei (2,6 milioane de euro).
Rezultatele financiare inregistrate in primele 6 luni ale acestui an vin pe fondul diversificarii serviciilor oferite si investitiilor in aparatura medicala, ceea ce a determinat cresterea numarului de pacienti, dar si a incasarilor per persoana, ca urmare a accesarii de catre un singur pacient a mai multor servicii medicale, se precizeaza in comunicatul de presa emis de companie.

„Primul semestru al acestui an a reprezentat pentru Medlife o perioada de consolidare a business-ului in care ne-am concentrat asupra mentinerii clientilor actuali, prin servicii si medici de top, dar si a atragerii clientilor noi, prin adaptarea ofertei noastre nevoilor lor. Ca rezultat, ne-am crescut veniturile pe fiecare din unitatile de mari dimensiuni (hiperclicinici, laboratoare, centre specializate), iar spitalul Life Memorial a atins breakeven operational inainte de estimarile noastre”, a declarat Mihail Marcu (foto), presedintele Consiliului de Administratie MedLife.

Medlife a inregistrat in primul semestru un numar de peste 600.000 de pacienti in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta valoare cumuleaza numarul de pacienti de pe ambele zone de activitate: retail (fee-for-service) si corporate (abonamente medicale). Potrivit reprezentantilor Medlife, segmentul de retail a contribuit cu 65% la valoarea totala a cifrei de afaceri a companiei din primul semestru, acesta inregistrand o crestere a incasarilor de 48% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

"Pe segmentul abonamentelor corporate, Medlife reuseste in continuare sa mentina pozitia de lider prin atragerea clientilor deserviti anterior de concurenta", se mai precizeaza in comunicatul de presa. Printre cei mai mari clienti ai operatorului de servicii medicale se numara: Avon, BRD, Cadbury, Ceprocim, Cesarom – Lasselsberger, Linde Gaz Romania, Orange, Moeller Electric - Eaton, Vodafone, Volvo Trucks.

In semestrul al doilea MedLife doreste sa intensifice activitatea dedicata proiectelor de extindere si dezvoltare a business-ului. In octombrie 2009, printr-un parteneriat incheiat luna aceasta cu Dermastyle, MedLife va lansa primul spital privat de derrmatologie si chirurgie estetica din Romania. Unitatea va avea o suprafata de 1.500 de metri patrati si va necesita investitii de trei milioane de euro.

Pentru intreg anul, reprezentantii MedLife estimeaza o incetinire a ritmului de crestere, dar si o reasezare a pietei de profil. "Pe de o parte am urmarit declinul jucatorilor mici (detinatorii unor clinici private de talie mica si medie sau a cabinetelor medicale de proximitate), care in lipsa surselor de finantare decid sa isi vanda business-ul si, pe de alta parte, evolutia operatorilor mari care, avand expertiza, continua sa isi consolideze afacerea, dar sunt mult mai atenti in dezvoltarea unor proiecte noi, acestea fiind orientate in special spre deschiderea de unitati care ating breakeven-ul mai repede, pe fondul contextului economic actual”, a mai spus Marcu.

Piata locala a serviciilor medicale private ar putea ajunge la sfarsitul acestui an la o valoare de peste 430 milioane euro, cu aproximativ 35% mai mult comparativ cu 2008, estimeaza oficialii MedLife. Pe piata serviciilor medicale private principalii jucatori sunt Medicover, MedLife, Euromedic, Centrul Medical Unirea, Medcenter, Gral Medical, Sanador, Centrul Medical Romar, Medsana si Hiperdia.

Cititi Solutie de criza: Abonamentul de sanatate, surogat pentru crestere salariala.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri