Autoritatile si agentiile de turism critica politica Romexpo in ceea ce priveste tarifele percepute si serviciile oferite. In vreme ce presedintele ANT incearca sa salveze in extremis Tirgul International de Turism, presedintele ANAT spune ca nu se pune problema participarii.
Reprezentantii Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), ai ANT si conducerea Romexpo vor negocia saptamina viitoare stingerea conflictului legat de participarea agentiilor de turism la Tirgul International de Turism. Noul presedinte al ANT, Ovidiu Iuliu Marian, sprijina agentiile de turism. S-a aratat dispus sa renunte la spatiul central si ataca Romexpo. Romexpo se afla intr-o pozitie de monopol in organizarea de tirguri si de expozitii, ceea ce i-a permis sa creasca taxele si chiriile, care au ajuns la preturi exorbitante, in timp ce calitatea serviciilor a ramas neschimbata, a spus presedintele ANT, citat de Mediafax.

Pozitia ANAT ramine aceeasi, deoarece nemultumirile fata de Romexpo sint multiple. Apreciem intentia noului presedinte al ANT de a renunta la spatiul central, spune Lucia Morariu, presedintele ANAT. Aceasta spune insa ca pozitia asociatiei ramine neschimbata, deoarece nu spatiul este principala problema, ci modul in care Romexpo se achita de obligatii. Publicitatea care se face tirgului, considerata slaba de catre ANAT, lipsa de transparenta in atribuirea spatiilor si problemele legate de transportul materialelor sint doar citeva dintre problemele care trebuie rezolvate. Lucia Morariu a mai spus ca apreciaza oferta presedintelui ANT de a patrona negocierile dintre ANAT si Romexpo, insa a mai spus ca acestea se vor purta dupa tirgul de luna aceasta, la care ANAT nu va avea stand. Se doreste un nou contract. De asemenea, 25 de turoperatori au renuntat la participare. Reprezentantii Romexpo nu au putut fi contactati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri