La nivelul pietelor in curs de dezvoltare, volumul vanzarilor raportate de Coca-Cola Hellenic a scazut in al doilea trimestru cu 2%, pana la 276,7 mil. euro, in timp ce profitul operational a inregistrat o crestere de 17% in perioada mentionata, pana la 116,2 mil. euro.
In schimb, veniturile din vanzari au scazut cu 8%, pana la 740,6 mil. euro, ca urmare a impactului negativ al fluctuatiilor monetare.
Un trend similar au urmat si vanzarile inregistrate de companie in Rusia, in scadere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In al doilea trimestru, categoria apelor minerale a afisat un regres de o cifra, in timp ce segmentul sucurilor s-a depreciat puternic (13%-19%).
Apele minerale isi incetinesc ritmul de crestere
La nivelul intregului grup, volumul vanzarilor a crescut cu 1% in trimestrul al doilea, pana la 592,6 mil. euro. In plus, profitul operational a afisat un avans de 9% comparativ cu aceeasi perioada din 2008, pana la 268,9 mil. euro, in timp ce profitul net s-a situat la valoarea de 193,5 mil. euro, in crestere cu 7%.
Compania vizeaza continuarea procesului de optimizare a costurilor, imbunatatirea fortei de munca si realizarea unui program investitional prudent pentru a-si sustine activitatile.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: