“Spre deosebire de hipermarket, supermarketul Carrefour Market are o gama de produse mai restransa (6.000 de articole, fata de aproximativ 50.000), dar care raspunde insa nevoilor de baza ale consumatorilor”, se precizeaza in comunicatul de presa emis de companie. Suprafata de vanzare (sub 1.000 metri patrati in medie) este redusa fata de spatiul comercial alocat hipermarketurilor (4.000 – 10.000 de metri patrati), ceea ce permite optimizarea timpului petrecut la cumparaturi si prezenta in locatii centrale si orase cu numar de locuitori mai mic de 100.000.
Carrefour a platit 55 de milioane de euro pentru preluarea retelei de supermarketuri autohtone Artima, intr-o tranzactie incheiata in toamna anului 2008, iar alte sase milioane de euro au fost investite in reamenjarea si rebranduirea acestora sub numele de Carrefour Express.
Grupul Carrefour detine la nivel mondial aproximativ 3.000 de supermarketuri si peste 1.300 hypermarketuri.
In Romania, grupul Carrefour detine in prezent 22 de hypermarketuri si 24 de supermarketuri.
Portofoliul Winmarkt, proprietate a companiei italiane Immobiliare Grande Distribuzione (IGD), este format din 15 centre comerciale si o cladire de birouri.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: