Retailerul francez Carrefour, prezent pe piata romaneasca prin 22 de hipermarketuri si 24 de supermarketuri, a deschis la Bistrita cel de-al doilea magazin in reteaua centrelor comerciale Winmarkt, sub brandul Carrefour Market.
Magazinul functiona anterior pe strada Garii nr. 17, fiind cel de-al 24-lea supermarket al retelei in Romania. Inaugurat in vara anului trecut, supermarketul a fost inchis pentru lucrari de modernizare si pentru a fi mutat in noua locatie – Winmarkt Magura. Magazinul este deservit de un personal de 40 de angajati.

“Spre deosebire de hipermarket, supermarketul Carrefour Market are o gama de produse mai restransa (6.000 de articole, fata de aproximativ 50.000), dar care raspunde insa nevoilor de baza ale consumatorilor”, se precizeaza in comunicatul de presa emis de companie. Suprafata de vanzare (sub 1.000 metri patrati in medie) este redusa fata de spatiul comercial alocat hipermarketurilor (4.000 – 10.000 de metri patrati), ceea ce permite optimizarea timpului petrecut la cumparaturi si prezenta in locatii centrale si orase cu numar de locuitori mai mic de 100.000.


Carrefour a platit 55 de milioane de euro pentru preluarea retelei de supermarketuri autohtone Artima, intr-o tranzactie incheiata in toamna anului 2008, iar alte sase milioane de euro au fost investite in reamenjarea si rebranduirea acestora sub numele de Carrefour Express.

Grupul Carrefour detine la nivel mondial aproximativ 3.000 de supermarketuri si peste 1.300 hypermarketuri.

In Romania, grupul Carrefour detine in prezent 22 de hypermarketuri si 24 de supermarketuri.
Portofoliul Winmarkt, proprietate a companiei italiane Immobiliare Grande Distribuzione (IGD), este format din 15 centre comerciale si o cladire de birouri.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri