Producatorul de motoare electrice Electroputere Craiova (EPT) si-a marit considerabil pierderile in primul semestru al acestui an, la 16,97 milioane lei (4,01 milioane euro), desi compania si-a sporit afacerile cu 70% comparativ cu perioada similara din 2008.
Electroputere raportase pierderi de 12,78 milioane lei.

Pe de alta parte, afacerile producatorului de motoare electrice a inregistrat in intervalul ianuarie - iunie o cifra de afaceri de 136,05 milioane lei (32,16 milioane euro), cu 70% peste nivelul din perioada similara a anului trecut, de 79,9 milioane lei, informeaza NewsIn.

De asemenea, compania a atras venituri totale de 141,55 milioane lei (33,46 milioane euro), in primul semestru din 2009, cu 35% mai mari, in vreme ce cheltuielile totale s-au majorat in acelasi ritm, pana la nivelul de 158,52 milioane lei (37,47 milioane euro).

Producatorul de motoare electrice a anuntat la inceputul acestei luni ca va disponibiliza 500 de angajati, in doua etape, pana la finalul lunii septembrie, masura facand parte din planul de restructurare a companiei.

Compania are in prezent un capital social de 33,76 milioane lei, divizat in circa 337,6 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei, iar titlurile societatii se tranzactioneaza la categoria a II-a a BVB, sub simbolul EPT.

Compania Al Arrab Company Ltd din Arabia Saudita a oferit anul trecut 2,3 milioane euro pentru pachetul de 62,82% din actiunile Electroputere scos la vanzare de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS). In urma unei majorarii de capital, firma saudita a ajuns sa detina 86,28% din capitalul Electroputere.

Electroputere are o capitalizare de 56,72 milioane lei (13,44 milioane euro), conform cotatiei de 0,1680 lei/actiune, stabilita in sedinta bursiera de miercuri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri