Producatorul de tigle metalice Depaco din judetul Prahova a inregistrat in primele opt luni din acest an o cifra de afaceri de 2,9 mil. euro, in crestere cu 31,8% fata de aceeasi perioada din 2008, cand a raportat afaceri de 2,2 milioane de euro.
Potrivit proprietarului Depaco, Dragos Irimescu, s-au investit aproximativ 150.000 de euro pentru o noua linie de productie de tigla metalica. In prezent, la fabrica din Baicoi exista cinci linii automate de productie - doua de tigla metalica, una de tabla cutata, una de coame rotunde si una pentru tabla plana - la care lucreaza 45 de oameni, cu 15% mai multi decat anul trecut.

Depaco, producatorul tiglei metalice Wetterbest, a avut in primul semestru din acest an o crestere a productiei cu 70%, comparativ cu S1 2008.

“Pentru noi, in 2009, cererea a fost mai mare decat anul trecut, desi e cert ca anul acesta, piata s-a mai contractat. In opinia mea, anul acesta, din punct de vedere valoric, piata de tigle metalice va fi la jumatatea fata de ceea ce a insemnat ea anul trecut”, a declarat Dragos Irimescu, citat de NewsIn.

Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 3,5 milioane euro si estimeaza pentru intregul an 2009 o crestere de pana la 5 milioane de euro.

Depaco s-a lansat pe piata de tigle metalice in 1999 sub numele Final Construct. In martie 2007, firma s-a rebranduit, iar Final Construct a devenit Depaco, care si-a extins totodata aria de activitate. Compania si-a schimbat actionariatul, cat si strategia de dezvoltare, devenind din importator, producator de tigle metalice.

La Baicoi, Depaco detine o fabrica moderna cu cinci linii automate de productie, unde lucreaza 45 de angajati.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri