Un reportaj despre Logan care a fost difuzat saptamana trecuta, de televiziunea franceza M6, a fost cenzurat de directorul redactional, Jer˘me Bureau, conform cotidianului Le Monde.

Este vorba despre numai 7 secunde, timp in care telespectatorii au sesizat o taietura. Motivul? In material se sustinea ca Renault pierde cota de piata din cauza masinii Logan. Directorul a explicat cenzura pe motiv ca raspunsul taiat din reportaj aducea "o informatie falsa", dupa cum informeaza site-ul hotnews.ro, preluand Le Monde. "Nu stim daca Renault pierde aceste cote de piata", a justificat directorul M6, Jer˘me Bureau.

Cenzura reportajului difuzat in emisiunea "Capital" a postului de televiziune M6 a fost dezvaluita de sindicatul ziaristilor de la respectivul post de televiziune. Sindicalistii au afirmat ca, "pentru prima data in istoria emisiunii, care se difuzeaza din 1993, un scurt pasaj dintr-un reportaj a fost taiat de catre directiune in conditii inacceptabile".

Sindicalistii au dezvaluit in comunicatul adresat presei ca directorul Jer˘me Bureau a descris Renault drept "un mare cumparator de publicitate". Ceea ce este adevarat, tinand cont ca Renault este al 15-lea cumparator de spatiu publicitar al televiziunii M6, cu un total brut de 10,6 milioane de euro. Directorul sustine ca nu se poate spune ca este cenzura, ci numai o directie editoriala. Asta, in conditiile in care sindicalistii sustin ca un alt pasaj a fost taiat, respectiv unul in care muncitorii romani de la Dacia se plangeau de salariile prea mici.

SCANDAL.

Dacia Logan a fost implicata in urma cu cateva luni intr-un scandal mediatic, dupa ce a a picat testul elanului organizat de Automobil Clubul German. Ulterior, testele au fost reluate impreuna cu reprezentantii Renault, iar nemtii au ajuns la concluzia ca Loganul s-a rasturnat in luna iulie din cauza uzurii pneurilor. Rezultatele acestora au relevat faptul ca incercarile anterioare de evitare a obstacolelor, facute cu aceeasi masina, au afectat corzile de sarma din interiorul pneului. Asa cum au recunoscut si atunci, specialistii ADAC au precizat inca o data ca rasturnarea s-a produs de fapt la sedinta foto organizata dupa seria initiala de teste, la care nu au aparut probleme. De altfel, anvelopele au fost analizate si de producator, care a comunicat ca uzura acestora a fost mai profunda decat se poate observa cu ochiul liber.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Companii »


Setari Cookie-uri