Helvetansa, companie care se ocupa de comercializarea ceasurilor, bijuteriilor si accesoriilor de lux, estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro, in scadere cu 40% fata de anul precedent, a declarat directorul general al companiei, Adrian Stoican.
"Ultimul trimestru al acestui an ar putea aduce vanzari mai bune decat in celelealte luni, datorita sarbatorilor, cand oamenii ofera cadouri, prin urmare previzionam un ultim trimestru mai bun decat celelalte", a declarat Adrian Stoican, la dechiderea celui de-al treilea magazin din Bucuresti al retelei.

Magazinul Helvetansa, situat in Calea Victoriei, a fost deschis in urma cu trei zile, timp in care s-au vandut accesorii si bijuterii in valoare de peste 100.000 de lei. "Magazinul s-a deschis acum trei zile, iar in aceasta perioada am vandut produse in valoare de 100.000 lei, dintre care un ceas, accesorii si un inel in valoare de 45.000 de lei", a precizat Stoican, citat de NewsIn.

Portofoliul de produse al unitatii deschise recent contine 18 marci de ceasuri, bijuterii si accesorii, cel mai scump produs fiind un ceas in valoare de 120.000 de euro, in timp ce pretul cel mai mic perceput este de 6.000 de euro, tot pentru un ceas.

Unitatea Helvetansa inaugurata in Bucuresti, investitie de un milion de euro, era programata pentru deschidere in luna iulie a acestui an, insa, potrivit reprezentantilor companiei, au existat cateva probleme legate de creditare, de forta de munca. Noul magazin este dispus pe doua etaje, pe o suprafata totala de 290 metri patrati.

De asemenea, potrivit directorului general al companiei, toate produsele afisate in noul magazin au fost asigurate pentru suma de 4 milioane de euro, mai putin decat valoarea lor reala.

Cifra de afaceri totala a Helvetansa s-a diminuat in primul trimestru al acestui an cu 40%, dar vanzarile pentru segmentul de bijuterii au crescut cu 20% fata de perioada similara a anului trecut, pana la valoarea de 420.000 de euro.

Reteaua de magazine Helvetansa numara in prezent patru unitati, trei in Bucuresti si unul in Pitesti, in care se comercializeaza aproximativ 10.000 de produse, si anume ceasuri, bijuterii si accesorii de lux.

Compania activeaza pe piata autohtona din anul 1994, insa primul magazin Helvetansa a fost deschis in anul 1996, in Bucuresti, si are in prezent aproximativ 30 de angajati.

Portofoliul Helvetansa cuprinde marci de prestigiu atat din gama de lux, precum Piaget, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Gerald Genta, Daniel Roth, Panerai, Ferrari, Glashutte, Ebel, Chaumet, Baume&Mercier, Hermes, cat si din gama medie, si anume Longines, Tissot, Rado, Movado.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri