Cel mai probabil, prima tara unde vor fi exportate produsele romanesti va fi Bulgaria, a spus pentru Wall-Street, oficialul Carrefour, adaugand ca strategia retailerului, la nivel global, este de a importa doar acele produse care nu se gasesc in tara respectiva. In Bulgaria, Carrefour opereaza in prezent un singur magazin, inaugurat anul acesta, iar in Rusia – doua hipermarketuri.
Dintre cele 1.200 de articole comercializate sub marca privata Carrefour, 500 sunt produse in Romania de 40 de furnizori locali, printre care Farmec (cosmetice), Vascar (pateuri si mancaruri), European Drinks (sucuri), Danone (produse lactate) si Orkla (pateuri, conserve), Fares Trading (ceaiuri), Argus (ulei), Agrofruct (fructe), Pambac (paste), Ocean Fish (produse din peste) si Lemarco (zahar).
In prezent, 6% din vanzarile totale cifrate la peste un miliard de euro sunt realizate de produsele sub marca privata.
“Vrem ca pana in 2011, ponderea marcilor private in total vanzari sa fie de 20%, apropiindu-ne de pietele vestice”, a mai spus Dussaix.
Carrefour a lansat astazi, asa cum Wall-Street anunta acum o luna, marca proprie Carrefour, pozitionata pe segmentul mediu al preturilor.
Marcile private ale Carrefour acopera atat segmentul produselor de larg consum (Nr. 1, Carrefour), cat si electrocasnice (Carrefour Home) textile (Tex) sau Reflets de France (produse ale patrimoniului cultural francez, pozitionate pe segmentul mediu-superior al preturilor).
Cititi mai multe detalii despre strategia Carrefour in privinta marcilor private, precum si o analiza asupra pietei de profil.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: