Producatorul vasluian de conserve din carne Vascar si-a redus asteptarile de crestere a cifrei de afaceri pe anul acesta, de la 40% la 20%, echivalentul a 13,3 milioane de euro, pe fondul crizei financiare.
In primul semestru al anului, Vascar a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 16%, obiectivul pentru intreg anul fiind de 20%. “In mod traditional, cresterile cele mai mari se inregistreaza de abia in partea a doua a anului”, a declarat Gabriela Ciuburciu (foto), director general al companiei.

Anul acesta, Vascar a incheiat un parteneriat cu retailerul francez Carrefour pentru fabricarea de conserve si preparate din carne. Vascar va fabrica 15 produse pentru marca proprie a retailerului francez, gama de produse urmand a se imbogati cu altele zece pana la sfarsitul anului.

“In primul semestru al anului, 5% din cresterea de 16% a cifrei de afaceri a fost generata de produsele pe care le fabricam pentru marca proprie a Carrefour”, a mai spus directorul general al Vascar.

Anul trecut, producatorul din Vaslui a inregistrat o cifra de afaceri de 11,1 milioane de euro si un profit net de aproape 12.000 de euro, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerul Finantelor.

Compania are o traditie si experienta de peste 20 de ani in procesarea carnii respectiv in fabricarea preparatelor din carne si a conservelor din carne pui, porc si vita, pateuri din ficat de porc si pui, conserve mixte si vegetale comercializate in cutii de otel si aluminiu cu gramaje intre 30 si 800 de grame. Fabrica se intinde pe o suprafata construita de peste 30000 de metri patrati, cuprinde sectia de frigorifer – transare, sectia de preparate din carne, sectia de conserve si realizeaza o gama de peste 150 de de sortimente de produse.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri