“In prezent, fabricam 33 de produse pentru marca proprie Carrefour, in special emulsii, creme, deodorante, sampoane, si speram sa putem extinde gama cat de curand”, a declarat Mirela Lupas, noul director general al companiei. Farmec a inceput productia pentru Carrefour in luna august, la un an de la primele discutii cu oficialii francezi despre o posibila colaborare.

"A fost o selectie foarte riguroasa, dar pentru ca avem o fabrica moderna, am reusit sa ne ridicam la exigentele Carrefour si sa incheiem acest parteneriat”, a mai spus Lupas, precizand ca s-a incheiat un contract cu o valabilitate de un, cu posibilitate de prelungire.

Farmec nu este la prima colaborare de acest gen pentru furnizarea de produse sub marca proprie. Prima data, producatorul clujean a colaborat cu Reckitt Benckiser, producator international de produse de uz casnic si de ingrijire personala.

“Am avut atunci o colaborare pentru furnizarea de deodorante de camera, care insa s-a incheiat, iar acum suntem in discutii si cu alte companii pentru parteneriate tot in segmentul marcilor private”, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general al Farmec, care nu a dorit sa ofere detalii in acest sens.

Pentru intreg anul acesta, Farmec tinteste o cifra de afaceri cu 5% mai mare decat in 2008, pana la valoarea de 25,6 milioane de euro.

Cititi mai multe detalii despre strategia de business Farmec pentru 2009.