Producatorul clujean de cosmetice Farmec poarta discutii cu mai multe companii pentru extinderea colaborarilor pe segmentul furnizarii de produse sub marca proprie. Farmec fabrica deja, sub marca proprie a Carrefour, 33 de produse de cosmetice, ale caror incasari contribuie cu 5% la cresterea cifrei de afaceri pe anul acesta.
“In prezent, fabricam 33 de produse pentru marca proprie Carrefour, in special emulsii, creme, deodorante, sampoane, si speram sa putem extinde gama cat de curand”, a declarat Mirela Lupas, noul director general al companiei. Farmec a inceput productia pentru Carrefour in luna august, la un an de la primele discutii cu oficialii francezi despre o posibila colaborare.

"A fost o selectie foarte riguroasa, dar pentru ca avem o fabrica moderna, am reusit sa ne ridicam la exigentele Carrefour si sa incheiem acest parteneriat”, a mai spus Lupas, precizand ca s-a incheiat un contract cu o valabilitate de un, cu posibilitate de prelungire.

Farmec nu este la prima colaborare de acest gen pentru furnizarea de produse sub marca proprie. Prima data, producatorul clujean a colaborat cu Reckitt Benckiser, producator international de produse de uz casnic si de ingrijire personala.

“Am avut atunci o colaborare pentru furnizarea de deodorante de camera, care insa s-a incheiat, iar acum suntem in discutii si cu alte companii pentru parteneriate tot in segmentul marcilor private”, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general al Farmec, care nu a dorit sa ofere detalii in acest sens.

Pentru intreg anul acesta, Farmec tinteste o cifra de afaceri cu 5% mai mare decat in 2008, pana la valoarea de 25,6 milioane de euro.

Cititi mai multe detalii despre strategia de business Farmec pentru 2009.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri