Kentucky Fried Chicken (KFC) Romania va deschide la sfarsitul lunii octombrie un nou restaurant in Timisoara, in urma unei investitii de aproximativ 700.000 euro.
Cel de-al 36-lea restaurant din reteaua KFC va fi situat in zona pietonala dintre Opera si Catedrala Metropolitana. Aceasta este a doua locatie KFC din Timisoara, dupa cea din zona food-court Iulius Mall.

Suprafata restaurantului va fi de aproximativ 355 mp si va avea 40 de angajati.

Reprezentantii companiei estimeaza ca cifra de afaceri a noului restaurant va atinge valoarea de 1,5 mil. euro in primul an calendaristic.

Anul trecut, KFC a investit peste 3,5 milioane euro in extinderea retelei. Astfel, in 2008, compania a ianugurat 8 locatii dintre care 3 in Bucuresti (KFC Beldiman, KFC din Centrul Comercial Liberty Center si KFC din Baneasa Shopping City), iar in tara au fost deschise noi locatii in Arad, Targu-Mures, Suceava, Craiova, in timp ce in Constanta a fost inaugurat cel de-al treilea KFC din oras.

Restaurantele KFC Romania au inregistrat, in 2008, o cifra de afaceri de 40,5 milioane de euro cu o crestere de 25% fata de anul 2007.

KFC opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti.

Principalii concurenti ai KFC pe piata locala a restaurantelor de tip fast-food sunt McDonald's si Burger King.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri