LPP Fashion, divizia locala a companiei poloneze cu acelasi nume, va deschide, odata cu inaugurarea din 29 octombrie a Cotroceni Park, trei noi magazine (Reserved, Cropp Town si House), investitie de 1,5 mil. euro, astfel incat numarul de magazine ale retailerului de imbracaminte va ajunge la 11.
Directorul general al LPP Fashion Distributor, Alexander Zeciu, a declarat ca amenajarea magazinului Reserved a costat 850.000 euro, pentru House s-a alocat suma de 225.000 euro, iar pentru Cropp Town 375.000 euro.

“Pentru moment, planurile nostre de expansiune sunt blocate. Dar asta nu inseamna ca in 2010 nu intentionam sa ne marim numarul de locatii. Speram ca piata sa se stabilizeze intr-o oarecare masura. Vizam sa intram cu brandurile noastre in mall-uri din orase precum Constanta, Cluj, Arad, Iasi, Baia Mare, iar in Bucuresti, eventual Sun Plaza”, a adaugat Zeciu.

Reprezentantii LPP Fashion au declarat ca intentioneaza sa mai aduca in Romania inca cel putin un brand nou si estimeaza ca va atinge in 2011 o cota de piata de 60%.

LPP Fashion estimeaza pentru 2009 o cifra de afaceri de 5,2 milioane de euro, cu 1,2 milioane de euro mai mult decat in 2008. “Daca la inceputul anului, eram ceva mai optimist si credeam ca o reusim fara probleme sa atingem un barem de 7 milioane de euro, evolutia pietei din Romania pe timp de criza ne-a schimbat radical asteptarile si ne-a modificat estimarile”, a spus Alexander Zeciu.

In prezent, LPP Fashion este prezenta prin intermediul a opt magazine, acestea fiind localizate in Bucuresti (Baneasa Shopping City, Liberty Center si Vitantis Shopping Center), Bacau (Arena Mall) si Braila (Promenda Shopping Center).



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri