Omul de afaceri Jean Valvis, care si-a anuntat recent intentia de a reintra pe piata apelor minerale, organizeaza un concurs international de design pentru identificarea formei sub care brandul Aqua Carpatica va fi comercializat in Romania si in afara tarii.

Concursul organizat de Valvis Holding si asistat de agentia de publicitate Cohn&Jansen este deschis tuturor designerilor interesati si are premii de peste 50.000 de euro. Premiul I are valoarea de 30.000 de euro.

Juriul este format din Stefano Giovannoni, designer ce activeaza in Milano, Peter Bysted, rector la Facultatea de Design din Copenhaga, Antoanello Fusetti, director la Scoala de Design SPD din Milano, Andrei Cohn, creative director Cohn&Jansen Bucuresti si Jean Valvis.
Concursul este promovat international in publicatii precum Creative Rewiew, Design Week si pe site-uri si bloguri - BrandRepublic.com, LovelyPackage.com, id-mag.com, Core77.com si packagingeurope.com.

Investitia in noul brand se ridica la 12,5 mil. euro. In acest sens, Jean Valvis a inceput in luna septembrie constructia unui proiect Greenfield, situat la 20 km de Vatra Dornei. Pentru inceput unitatea de productie va avea o capacitate anuala de 100 mil. sticle si aproximativ 50 de angajati.

Desi anuntata recent, marca Aqua Carpatica a fost inregistrata de Jean Valvis din anul 1994.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cati bani da Guvernul unei firme pentru promovarea la export?