Restaurantul KFC Cotroceni, deschis pe 29 octombrie, a avut incasari de peste 240.000 de lei (55.000 euro) in primele 4 zile de la deschidere si a beneficiat de prezenta a peste 7.500 de clienti.
In weekend, vanzarile KFC Cotroceni au depasit suma de 120.000 de lei circa 28.000 euro).

Ziua cu cel mai mare numar de vizitatori a fost sambata, 31 octombrie, cand au fost inregistrate peste 2100 de tranzactii, de trei ori mai multe decat media restaurantelor KFC din capitala si dublu fata de cele mai performante intr-o zi obisnuita.

KFC Cotroceni este amplasat in zona de restaurante a mall-ului AFI Palace Cotroceni si a fost inaugurat o data cu acesta la data de 29 octombrie 2009.

KFC Cotroceni este cea de-a 15-a locatie din Bucuresti si are o suprafata de 139 mp.

Investitia in aceasta noua locatie a fost de aproximativ 500.000 de euro si a generat 40 de locuri de munca noi, care s-au adaugat celorlalte peste 1200 ale companiei.

In primul an dupa deschidere, oficialii KFC se asteapta pentru aceasta locatie la o cifra de 1,5 milioane de euro, venita din vanzari.

Restaurantele KFC Romania au inregistrat, in 2008, o cifra de afaceri de 40,5 milioane de euro cu o crestere de 25% fata de anul 2007.
KFC opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA.

Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti. Principalii concurenti ai lantului KFC pe piata locala a restaurantelor de tip fast-food sunt McDonald's si Burger King.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri