Compania Prodal `94, parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune, a incheiat un parteneriat cu The Coca-Cola Company, prin care marca Wembley London Dry Gin si Schweppes Kinley Tonic vor fi comercializate impreuna pe perioada Sarbatorilor de iarna din acest an.
“Asocierea cu Schweppes Kinley Tonic este una fireasca, deoarece fiecare dintre cele doua marci este lider pe segmentul sau de piata si are parametrii de calitate recunoscuti pe plan mondial“, a precizat Florin Radulescu, directorul general al Grupului Prodal, subliniind faptul ca in Romania ginul este consumat aproape in exclusivitate in mixuri de bauturi, cel mai popular fiind cel cu apa tonica.

Gin Tonic Pack va fi comercializat prin intermediul retelelor internationale de retail Auchan, Carrefour, Cora, Mega-Image, Real, Penny, XXL.
Totodata, Wembley London Dry Gin are un nou ambalaj, realizat de Claessens International din Londra.

Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, detine doua branduri lidere de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de ACNieslen.

Prodal a fost infiintata in anul 1994 si doi ani mai tarziu a lansat vodca Stalinskaya. In 1998, Grupul Prodal si-a infiintat propria companie de distributie nationala – Granddis, iar in anul 2001 a lansat Wembley Dry Gin.

Bauturile alcoolice premium reprezinta cea mai importanta categorie de produse din portofoliul Prodal, dar compania acopera si segmentele medium si low.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri