Ursus Breweries, cel mai important jucator de pe piata locala de bere, a afisat pentru prima jumatate a anului financiar 2009-2010 o scadere a volumului de vanzari de 12%, evolutie ce vine dupa o crestere semnificativa de 24% in perioada similara a anului precedent, anunta compania.
Strategia Ursus Breweries axata pe consolidarea marcilor, optimizarea distributiei portofoliului si gestionarea eficienta a finantelor a plasat compania peste nivelul pietei in prima jumatate a anului financiar in curs, industria afisand o contractie de 16%, pe fondul crizei economice.

Totodata, Ursus Breweries si-a majorat cota de piata in intervalul aprilie-septembrie 2009 cu 1,4%, fata de aceeasi perioada a anului precedent, pana la 31%, potrivit datelor furnizate de MEMRB Retail Audit.

“E dificil sa ne confruntam cu scaderea in termeni de volum, mai ales dupa cresterile puternice din anii anteriori. Ne bucuram sa vedem totusi ca strategia noastra de a ne intari mărcile a dat roade. Stam aproape de piata si de consumatori si am vazut cum comportamentul acestora s-a schimbat in aceasta perioada de declin economic. Romanii inca beau bere, dar cumpara in cantitati mai mici sau mai rar. (...) Tinand cont ca berile noastre au avut rezultate mai bune decat restul pietei, se pare ca, in perioade de declin economic, romanii considera marcile autohtone o alegere sigura,” spune Stephan Maria Weber (foto), presedinte Ursus Breweries.

Timisoreana, marca mainstream din portofoliul Ursus Breweries, a inregistrat o crestere in volum de 1%.

De asemenea, compania a anuntat finalizarea integrarii Azuga, fabrica locala fiind inchisa, conform planurilor.

Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente.
Marcile grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri