In ultimii 15 ani au existat tentative de a introduce, pe segmentul restaurantelor, specificul culinar traditional mexican, in cele din urma esuate din cel putin doua motive: potentialul de dezvoltare al pietei romanesti pe nisa bucatariilor picante era inca deficitar, iar actorii care au intrat in scena culinara mexicana nu dispuneau nici de know-how-ul necesar implementarii unui restaurant autentic si de calitate, nici de informatiile caracteristice miscarii pietei locale in ansamblul sau. Lucrurile s-au schimbat insa, capacitatea de absorbtie a pietei globale devenind stimulentul necesar si suficient pentru industria mancarii mexicane, care, in numai zece ani s-a dublat, devenind parte integranta a meniului zilnic, la nivel mondial.

Reconfigurarea internationala a trasat unda verde si pietei romanesti in implementarea primei retele de restaurante mexicane Sombrero, in sistem de franciza. Absenta unor concurenti redutabili, la nivel national, reprezinta componenta cu cea mai mare greutate a afacerii pe care o propune Sombrero, nisa bucatariei mexicane fiind in Romania in mare parte neexploatata.

Suplimentar conceptului traditional de restaurant cu specific mexican, Sombrero aduce valoare adaugata afacerii, prin serviciul de livrare in sistem de catering. Costurile suplimentare generate de sistemul de catering sunt integral suportate de francizorul Sombrero, francizatul nefiind obligat sa investeasca, la demararea afacerii sale in franciza, in achizitionarea de mijloace de transport sau a sistemului logistic.

Viziunea Sombrero, in dezvoltarea retelei sale de restaurante in franciza, consta in identitatea de marca, diferentiata de oricare alt local exotic, prin aportul exploziei cromatice si al diversitatii culinare.

Achizitionarea francizei Sombrero implica un nivel investitional initial de aproximativ 40.000 de euro.

Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici - de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri