Ovidiu Avram, 32 de ani, directorul de vanzari al Teraplast, furnizor de solutii si sisteme integrate in domeniul instalatiilor si constructiilor, a fost numit in conducerea executiva a companiei.
Avram se va afla in conducerea companiei vreme de patru ani, alaturi de Florin-Radu Urite (director general), Ioan Galea (director general adjunct tehnic productie), Marius Albescu (director cercetare si dezvoltare strategica), Dana Tatar (director economic), Ovidiu Avram (director vanzari) si Larisa Popovici (director export).

Avram s-a alaturat Teraplast la 1 august 2009, cand a preluat functia ocupata pana atunci de Marius Albescu. Fostul director de vanzari al companiei a fost numit in functia de directori vanzari, cercetare si dezvoltare strategica.

Avram a absolvit in 2001 Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, Facultatea de Constructii de Masini – specializarea Inginerie Economica, iar in perioada 2003-2005 a participat la doua programe pentru dezvoltare profesionala in cadrul companiei de training Codecs Romania.

Are o experienta de peste opt ani in domeniul instalatiilor si constructiilor si anterior venirii sale in Teraplast, a lucrat timp de trei ani pentru reprezentanta din Romania a Georg Fischer, avand functiile de marketing manager si sales manager.

Teraplast a inregistrat o cifra de afaceri de 141,2 milioane de lei in primele noua luni ale anului trecut, in scadere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri