Loteria Romana a anuntat luni ca din primavara se va putea castiga si cu trei numere la Loto 6/49 prin introducerea celei de-a patra categorii de castiguri, se arata intr-un comunicat al companiei.
"Loteria Romana a luat aceasta masura pentru a dinamiza jocul Loto 6/49, si pentru a-i spori atractivitatea in concordanta cu asteptarile jucatorilor. Se preconizeaza ca aceasta masura sa fie pusa in aplicare in primavara acestui an", au precizat reprezentantii companiei, potrivit NewsIn.

Astfel, ca urmare a introducerii posibilitatii de castig cu trei numere, Loteria Romana estimeaza ca numarul de castigatori la jocul Loto 6/49 va creste de 10 ori.

In ceea ce priveste pretul, in momentul de fata, Loteria Romana se afla in faza de analiza si va face tot posibilul sa nu modifice semnificativ pretul unei variante simple la Loto 6/49, dupa introducerea celei de-a patra categorii de castig.

Jocul Loto 6/49 a fost introdus sub actuala forma in portofoliul de produse al Loteriei Romane la inceputul anului 1993 si este cel mai popular joc din Romania care ofera anual castiguri deosebit de atractive. Numai in anul 2009 la jocul Loto 6/49 s-au acordat 102.305 castiguri in valoare totala de 188.846.669 lei.

In prezent, tragerile Loto 6/49 si Noroc au loc de doua ori pe saptamana in zilele de joi si duminica. Pentru fiecare tragere Loto 6/49 se joaca in medie 1.200.000 de variante, numarul acestora variind in functie de valoarea premiului de categoria I.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri