Lantul de farmacii Help Net a lansat un test care detecteaza antigenele gripei de tip A si B in zece minute. Produsul va fi disponibil incepand cu aceasta saptamana in farmaciile din toata tara, la un pret de aproape 50 de lei.
"Specialistii Help Net recomanda si testele suplimentare de specialitate, vizita la medic si diagnosticarea cu precizie in cazul oricaror suspiciuni", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de companie.

Oficialii acesteia au declarat ca inca nu si-au fixat un obiectiv de vanzari, produsul urmand a intra in farmacii incepand cu zilele urmatoare. Pentru posesorii de carduri de fidelitate Help Net, testul Screen Flu va costa 46,5 lei, pretul intreg fiind de 50 de lei.

Lantul de farmacii, parte a grupului farmaceutic Farmexim, controlat de Ovidiu Buluc, a inregistrat vanzari de 20 de ori mai mari la masti antigripa in perioada septembrie-noiembrie 2009 fata de perioada similara a lui 2008, cererea explodand si in cazul produselor naturiste si a celor de igiena.

Vanzarile la gelurile antibacteriene au inregistrat, in perioada mentionata, un avans de 650% in perioada aceasta, iar incasarile din produsele pe baza de ingrediente naturale au crescut cu 180%.

Pentru cei care vor sa economiseasca, Help Net vinde si seturi cu produse antigripa si antiraceala, la un cost cu 10% mai mic decat daca acestea ar fi achizitionate separat.

In prezent, reteaua Help Net numara 105 farmacii in toata tara si are peste 900 de angajati. Din grupul Farmexim mai face parte si distribuitorul de medicamente cu acelasi nume, alaturi de Green Net - magazine cu produse naturiste si de Beautik - magazine specializate pe comercializarea de parfumuri.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri