Tot in 2009, compania de curierat a inregistrat o scadere a pretului mediu per colet cu aproximativ 10%.
Principalele domenii pe care Pegasus isi bazeaza cresterea estimata pentru 2010 sunt sectorul de comert electronic care incepe sa se dezvolte si in Romania si schimbul de bunuri intre tarile comunitatii europene. “Pentru 2010 ne propunem sa continuam dezvoltarea sistemelor perfomante elaborate de DPD la nivel. Exista in plan lansarea de noi serivicii si optiuni menite sa raspunda tuturor solicitarilor clientilor. Pe langa continuarea dezvoltarii sistemelor operationale si IT, anul acest vom continua si procesul de re-branding - Pegasus devine DPD- “, a mai spus seful DPD Pegasus Romania.
Pegasus a fost infiintata in 1997, fiind prima companie de livrari urbane din Romania.
In martie 2008, GeoPost, o subsidiara a Postei Franceze, impreuna cu turcii de la Yurtici Kargo, au decis achizitionarea a 80% din actiunile companiei de curierat Pegasus. Ca urmare a acestei achizitii, incepand din 2010, Pegasus isi va schimba numele in DPD, brandul international al GeoPost.
Principalii concurenti ai Pegasus Courier pe piata locala sunt TNT, DHL, Fan Courier, Cargus, Fedex si UPS.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: