Diverta Online a inregistrat o scadere a vanzarilor pentru gama de media, formata din muzica, film si jocuri, cu 48% in 2009, comparativ cu 2008.
Diverta Online a raportat anul trecut o crestere a numarului de utilizatori inregistrati cu 40% fata de 2008. Din totalul de utilizatori ai site-ului 33 % sunt utilizatori care efectueaza comenzi constante. In ceea ce priveste produsele preferate, acestea sunt reprezentate de carte, muzica si film, produse de dezvoltare personala si de petrecere a timpului liber.

Gama de carte a inregistrat scaderi de 2% vs. 2008, iar din totalul de vanzari 2009, ponderea gamei de carte este de 50%. Titlul care a afisat cele mai mari vanzari anul trecut a fost Luna Noua, de Stephenie Meyer.

Cel mai bine vandut album de muzica a fost Michael Jackson – Live in Bucharest, cel mai bine vandut film a fost DVD-ul Cartea Junglei, in timp ce jocul cu cele mai mari vanzari a fost World of Warcraft, Wrath of the Lich King (PC DVD).

In 2009, compania a crescut gama de carte straina, aceasta ajungand sa detina o pondere de 20% din sectiunea de carte. Un procent de 68% din produsele oferite de platforma online Diverta, este reprezentat de carte.

Magazinul virtual Diverta Online a fost relansat in octombrie 2008 sub sloganul “Cumparaturi de ultima generatie”.

Diverta Online pune la dispozitia consumatorului peste 40.000 de produse din 8 game (carte, calculatoare, electronice, filme, muzica, jocuri, jucarii, papetarie) active in acest moment si servicii orientate catre client.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri