“Situatia economica pe plan local continua sa fie deosebit de dificila, cu un nivel al somajului in crestere. Continuam sa avem o viziune optimista pentru piata locala, cu focus pe investitii in eficientizarea operatiunilor care sa sustina dezvoltarea companiei in viitor”, declara reprezentantii Coca-Cola Hellenic.
O situatie similara s-a inregistrat si in cazul vanzarilor din Ucraina, care au scazut cu 7% in 2009, Polonia cu o contractie a volumului vanzarilor de 2%, respectiv Ungaria (-5%), ca urmare a introducerii unor noi taxe, a somajului in crestere si a scaderii salariilor.
“Contextul economic va ramane dificil si in prima jumatate a acestui an, in conditiile in care consumul continua sa fie redus in majoritatea pietelor in care activam. Ca urmare, ne asteptam sa afisam o performanta mai buna din punct de vedere al profitabilitatii in a doua jumatate a anului”, adauga oficialii Coca-Cola Hellenic.
La nivel de grup, Coca-Cola Hellenic a raportat in 2009 o cifra de afaceri de 6,5 mld. euro, cu 6% mai mica decat in 2008, respectiv un profit net de 437 mil. euro, in scadere cu 3%.
Coca-Cola Hellenic Bottling Company Romania a trecut in 2009 printr-un amplu proces de restructurare, renuntand la fabrica de la Iasi. In 2008, compania a renuntat si la fabrica din Oradea. Astfel, in prezent, Coca-Cola HBC Romania mai detine trei unitati de productie – Ploiesti, Timisoara
si Poiana Negri. Seful Coca-Cola HBC Romania: Avem un business solid, intrucat am avut grija de fiecare euro administrat
De asemenea, la inceputul lui 2009, Coca-Cola HBC anunta ca va disponibiliza 100 de angajati, dintre care 56 de salariati care ocupau pozitii de mercantizori si operatori de date financiare vor avea posibilitatea de a-si continua activitatea in cadrul firmelor specializate.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: