Transgaz Medias (TGN) si-a majorat anul trecut profitul net cu un sfert, la 298,07 milioane lei (70,3 milioane euro), in contextul in care veniturile si cifra de afaceri au avansat usor fata de anul 2008, arata datele preliminare transmise Bursei.


Transportatorul national de gaze raportase in 2008 un rezultat net de 239 milioane lei.

In ceea ce priveste afacerile, acestea au sporit cu doar 6%, de la 1,12 miliarde lei, pana la 1,19 miliarde lei (280,6 milioane euro). Veniturile totale ale Transgaz au urcat anul trecut cu 7%, la 1,26 miliarde lei (297 milioane euro), comparativ cu incasarile din 2008, de 1,17 miliarde lei, informeaza NewsIn.

In schimb, cheltuielile totale s-au majorat nesemnificativ, cu mai putin de 1%, la 897,74 milioane lei (211,73 milioane euro), fata de nivelul din 2008 de 890,74 milioane lei.

Compania are un capital social de 117,74 milioane lei, divizat in 11,77 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 10 lei. Statul detine 73,5% din capitalul social al Transgaz, Fondul Proprietatea si-a mentinut procentul de aproximativ 15%, iar restul de 11,5% reprezinta actiunile libere (free-float), care se tranzactioneaza la BVB.

Valoarea de piata a companiei este de 2,21 miliarde lei (536 milioane euro), conform ultimei cotatii de 187,50 lei, stabilita in sedinta bursiera de marti. Titlurile Transgaz se tranzactioneaza la prima categorie a Bursei de Valori, sub simbolul TGN.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri