Ductil Buzau, cel mai mare furnizor roman de solutii complete pentru sudarea si taierea materialelor, a raportat vanzari de 88 de milioane de RON pe primele noua luni ale acestui an, insemnand o crestere a vanzarilor exprimate in euro de 15% comparativ cu perioada similara a anului 2004.
Profitul net al companiei pe primele luni ale anului 2005 a fost de 10,36 milioane RON, mai mic cu 6 milioane RON fata de aceeasi perioada a anului 2004. Cifra de afaceri de 87 de milioane de RON este aproape egala cu cea de la 30 septembrie 2004. "Cheltuielile au avut un trend nefavorabil, la aprecierea monedei nationale fata de euro adaugandu-se si alte influente negative: cresterea preturilor la energie electrica si gaze, cresterea preturilor la materiile prime. Toate acestea au contribuit la o scadere a profitului comparativ cu 2004, insa, cu toate acestea, Ductil a reusit sa mentina un cash flow pozitiv, societatea inregistrand un plus de 800 mii euro", a declarat Razvan Batrinu, director general adjunct. Societatea a produs in primele noua luni 13.065 tone de electrozi de sudura, din care 51,9% au fost destinate exportului. Vanzarile totale de electrozi pentru aceeasi perioada a anului 2005 au fost de 13.191 tone, 51,5% fiind livrate pe piata externa.

Ductil produce electrozi inveliti pentru sudarea metalelor si comercializeaza consumabile, accesorii si echipamente pentru sudare si taiere. Compania a fost integrata in anul 1999 in Air Liquide Welding, prin FRO Italia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri