Labormed ataca piata produselor naturiste, evaluata la 117 mil. euro

Producatorul de medicamente LaborMed Pharma lanseaza divizia Ozone Natural si intra astfel pe piata produselor naturiste estimata anul trecut la 117 milioane de euro, in crestere cu 8% fata de 2008.
In 2010, compania vizeaza pozitia de lider pe piata produselor naturiste de imunitate pentru copii si adulti prin cele doua branduri Imunogrip si Imunorezistan, care, conform previziunilor, urmeaza sa genereze 40% din vanzarile diviziei respective.

Labormed estimeaza vanzari de peste 4 milioane de euro din produse fitoterapeutice.

Ozone Natural intentioneaza sa-si consolideze pozitia pe piata prin anticiparea si satisfacerea unor nevoi de tratamente naturiste in crestere nu doar la nivel mondial, ci si in Romania.

Astfel, conform unui studiu Visionwise Daedalus Millward Brown, in Romania piata de produse naturiste reprezinta jumatate din piata de OTC-uri, in conditiile in care 2 din 10 romani apeleaza la tratamente fara prescriptie medicala (OTC-uri).

"Piata pe care opereaza divizia Ozone Natural este in crestere si de aceea planurile si eforturile noastre sunt directionate catre potentialul cererii locale pentru produsele naturiste. Suntem convinsi ca Ozone Natural dispune de toate conditiile pentru a deveni in scurta vreme lider in tratamentele fitoterapeutice”, a declarat Stephen Stead, CEO LaborMed Pharma.

In 2008, compania LaborMed Pharma a trecut in portofoliul fondului de investitii Advent International si a achizitionat portofoliul de 400 de produse al companiei Ozone, precum si brandul acesteia, iar in 2009, LaborMed Pharma a preluat 12 branduri de produse fitoterapeutice de la PlantExtrakt din Cluj. Dupa achizitie, LaborMed a inregistrat vanzari duble comparativ cu nivelul de 35 milioane de euro raportat in 2008.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri