In ceea ce priveste cifra de afaceri a grupului, aceasta a crescut in 2009 cu 9%, de la 3,1 miliarde euro pana la 3,4 miliarde euro (2,9 miliarde net). Numarul de perechi de pantofi vandute a crescut cu 8,3%, de la 127 la 138 milioane. “Ni s-a confirmat astfel ca si pe perioada crizei trebuie sa ne mentinem planurile de expansiune”, a comentat Deichmann rezultatele companiei.
Cel mai mare retailer de incaltaminte din Europa si-a implementat in 2009 planul de investitii comunicat, extinzandu-si reteaua de filiale europene, astfel incat in prezent s-a ajuns la 215 magazine in Centrul si Sud-Estul Europei.
In intreaga lume, grupul Deichmann a deschis in total 282 filiale noi. Anul trecut, s-a deschis un centru logistic suplimentar in Slovacia, pentru a sprijini expansiunea in Centrul si Sud-Estul Europei. Grupul preconizeaza la inceputul anului viitor deschiderea primului magazin in Serbia.
Grupul Deichmann, cu sediul central in Essen (Germania), a fost infiintat in 1913, compania fiind lider de piata europeana in domeniul retailului de incaltaminte, avand peste 28.000 angajati pe plan international. Deichmann are filiale in Germania, Austria, Anglia, Danemarca, Polonia, Slovacia, Ungaria, Cehia, Slovenia, Suedia, Romania, Croatia, Italia, Lituania, Turcia si Bulgaria.
In plus, grupul e reprezentat si in Elvetia (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport), Olanda (vanHaren), USA (Rack Room Shoes/Off Broadway), iar din 2010 i se va alatura si Spania. La sfarsitul anului trecut, grupul Deichmann avea 2.767 magazine, fata de 2.546 in anul anterior.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: