Vinurile romanesti vor avea, incepand de anul viitor, un slogan si un logo de promovare generica pentru piata externa, care vor inlocui programele individuale ale producatorilor. "Orice tara mare producatoare de vin are activitati de promovare generica a acestuia", a declarat pentru Mediafax presedintele Organizatiei Nationale Interprofesionale Viti-Vinicole, Bazil Zarnoveanu. El a precizat ca promovarea vinului romanesc a fost lasata, pana in prezent, la latitudinea fiecarui producator. Zarnoveanu a afirmat ca urmeaza sa fie organizata in perioada imediat urmatoare o licitatie pentru desemnarea agentiei de publicitate care va dezvolta programul. Departamentul de Comert Exterior a lansat impreuna cu asociatiile profesionale din sectorul vie-vin un program de branding pentru acest sector pentru urmatorii cinci ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri