Romarm, principalul producatorul de stat de tehnica de aparare, estimeaza pentru anul 2009 o cifra de afaceri de 64,7 milioane lei, in crestere cu 46%, in timp ce productia companiei a crescut cu circa 9%.
In 2008, compania a avut o cifra de afaceri de 44,3 milioane lei.

De asemenea, anul trecut, compania a realizat, din punct de vedere valoric, o productie de 191,4 milioane lei, in crestere cu aproximativ 9% fata de productia realizata in 2008, de 176 milioane lei, potrivit datelor transmise de Romarm, arata NewsIn. Reprezentantii companiei nu au specificat si care este motivul acestor cresteri.

"In anul 2009, volumul exportului Romarm a crescut cu 13% fata de anul 2008", se mai arata in datele transmise de companie.

Romarm este o companie cu 100% capital romanesc de stat, actionarul sau majoritar fiind Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri. Productia companiei include produse pentru sistemul de aparare, precum munitie, armament, explozive, elemente de protectie (casca, baston, vesta anti-glont, stray lacrimogen) si asambleaza vehicule blindate.

Compania are in prezent 4.600 de angajati si 15 fabrici in toata tara. Este principalul furnizor romanesc de tehnica de aparare si este prezent in peste 50 de piete in tari din Europa, America de Nord, America de Sud, Asia si Africa. Compania este totodata este unul dintre cei mai mari furnizori pentru Ministerul Apararii din Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri