Dupa ce la inceputul lunii martie KFC Romania anunta avansarea a doi dintre directorii de restaurante din Bucuresti in functia de area manager KFC, compania il promoveaza acum pe Daniel Tent in aceeasi pozitie, dar pentru ambele branduri.
Daniel Tent (foto) este noul area manager KFC si Pizza Hut pe zona de vest a tarii si va avea in subordine restaurantele din Oradea, Arad si Timisoara.

Oradeanul de numai 27 de ani si-a inceput cariera in cadrul KFC Romania in ianuarie 2006, ocupand functia de assistant manager, iar dupa numai 4 luni a fost avansat in functia de director de restaurant.

Daniel Tent este absolvent al Facultatii de Management din cadrul Universitatii “Emanuel” din Oradea, iar in 2009 a absolvit cursurile de Master ale Universitatii "Vasile Goldis" din Arad, specializarea Administrarea Afacerilor.

Inainte de a se alatura KFC Romania, Daniel Tent a lucrat, in perioada 2004-2005, ca stagiar in cadrul BRD, agentia Cantemir din Oradea.

Principalele obiective ale lui Tent in noua sa calitate de area manager KFC si Pizza Hut pe zona de vest a tarii sunt mentinerea standardelor ridicate ale companiei prin asigurarea unei bune functionari a restaurantelor din subordine, cresterea vanzarilor prin atragerea de noi clienti si imbunatatirea continua a calitatii servirii si a produselor.

KFC opereaza in Romania sub contract de franciza, acordata in 1996 companiei US Food Network. Un an mai tarziu, aceasta deschidea in Bucuresti primul restaurant KFC pe bulevardul Magheru, in locul vechiului magazin Leonida.

Lantul de restaurante casual Pizza Hut opereaza in Romania prin intermediul a 13 locatii (opt in Bucuresti, doua in Cluj si cate una in Constanta, Iasi si Timisoara). Anul acesta Pizza Hut Romania implineste 15 ani de existenta pe piata restaurantelor casual de la noi din tara.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri