“Dupa lansarea cu succes a Puiului Familist, Agricola Bacau a identificat o nevoie a consumatorilor din mediul urban, persoane active, pentru care timpul liber este extrem de pretios. Astfel, folosind Puiul Antistres de la Agricola Bacau, consumatorii aloca cu 40% mai putin timp pentru gatit, pentru ca produsul elimina efortul pregatirii carnii si cel al curatarii vasului in care se gateste. Estimam ca lansarea acestui nou produs va contribui la cresterea vanzarilor sortimentelor de carcasa de pui ambalata in tavita cu 15%”, a declarat Tatiana Cimpoesu, vicepresedinte Agricola Bacau.
Potrivit reprezentantilor companiei, decizia lansarii Puiului Antistres a fost luata in urma unei cercetari de piata realizata de Agricola Bacau in randul consumatorilor. Astfel, rezultatele arata ca 62% dintre consumatori ar prefera sa nu curete, spele si sa transeze carnea, in timp ce 73% au declarat ca etapa de curatare a vasului in care au pregatit mancarea este cea mai strensanta parte a gatitului.
Agricola Bacau si-a propus pentru anul in curs majorarea vanzarilor de carne de pasare derulate prin intermediul retelelor de supermarketuri, hypermarketuri, cash&carry si discounteri, la 53% din total, de la 42% in 2009.
Agricola Bacau este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie.
Compania a inregistrat in 2009 o crestere cantitativa a vanzarilor de carne de pui de 23%, fata de anul anterior si o crestere valorica de 30%. Agricola Bacau si-a bugetat o crestere a cifrei de afaceri pentru acest an cu aproximativ 17%, cu o marja neta de 3,5 – 4%. In 2009 compania a inregistrat afaceri de circa 413 mil. lei (97,6 mil. euro).
Din grupul de firme Agricola Bacau fac parte urmatoarele companii: Agricola International, Salbac, Europrod, Avicola Lumina - Constanta, Suinprod Siret, Comcereal, G-A Nutritie Animala, Aicbac si Agricontruct.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: