Lantul de hipermarketuri Carrefour a avut in primul trimestru al acestui an vanzari de 269 milioane euro in Romania, in crestere cu 7,3% fata de perioada similara din anul trecut, ca urmare a extinderii retelei si aprecierii leului, potrivit raportului financiar al grupului.
In primele trei luni din 2009, grupul inregistrase vanzari de 250 milioane euro pe piata romaneasca.

La curs de schimb constant, vanzarile Carrefour in Romania au crescut cu doar 3,6%, in conditiile in care aprecierea leului din prima parte a acestui an a avut un impact pozitiv de 3,7% asupra cifrelor in euro.

La numar constant de magazine, vanzarile din Romania au scazut, insa, cu 2,3% in primul trimestru, releva datele publicate de grup. Reteaua Carrefour din Romania s-a extins cu 5,9% fata de primul trimestru din 2009.

La nivel de grup, Carrefour a inregistrat in primele trei luni din acest an vanzari totale de 23,96 miliarde euro, mai mari cu 5,5% fata de primul trimestru al anului trecut, de 22,71 miliarde euro, potrivit NewsIn.

"Vanzarile noastre trimestriale au crescut la acelasi numar de magazine pentru prima data in 18 luni, in ciuda unui mediu care ramane dificil. Aceasta performanta reflecta atractivitatea sporita a brand-ului Carrefour, intarirea dinamicii noastre comerciale, precum si accelerarea cresterii pe pietele emergente, in special in America Latina si China", a declarat directorul general al Carrefour, Lars Olofsson.

Grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer din Europa si al doilea din lume, are in Romania o retea de 47 de magazine, dintre care 22 hipermarketuri si 25 supermarketuri.

Anul trecut, vanzarile din Romania ale Carrefour au scazut cu 4,6%, la 1,135 miliarde euro. In al patrulea trimestru din 2009, vanzarile din Romania au scazut cu 12%, la 326 milioane euro.


Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri