Veniturile s-au majorat cu 17%, pana la 15,59 mld. dolari.
Pe de alta parte, volumul vanzarilor a crescut putin peste 1%, influentat si de scaderile raportate de Turcia, Ucraina, Romania pe fondul ritmului abrupt de crestere a taxelor. Astfel, volumele in zona EEMA au scazut cu 5,2%, in special din cauza Ucrainei, afectata de cresterea rapida a taxelor in intervalul 2008-2009 si de inrautatirea conditiilor economice.
Volumul vanzarilor de Marlboro a scazut cu 1,2%, pe fondul evolutiei din Romania si Turcia. Contrabanda arde buzunarele greilor din tutun. Cum poate fi stopat acest fenomen?
Pentru a compensa orientarea consumatorilor spre tigarete mai ieftine, compania a majorat preturile la produsele din portofoliu, si-a crescut cota de piata si a optimizat costurile. In plus, cresterea cererii in cazul unor piete precum Africa, Asia si Orientul Mijlociu a contrabalansat scaderea vanzarilor in Uniunea European, America Latina si Canada.
Philip Morris, unul dintre cei mai mari producatori de tigarete din Romania, are peste 700 de angajati. Compania produce brandurile Marlboro, L&M, Parliament, Chesterfield si Virginia Slims. Principalii competitori sunt British American Tobacco (Kent, Dunhill, Lucky Strike, Pall Mall, Vogue, Viceroy) si JTI (Camel, Winston, Silk Cut, More).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: