Compania Rombat, cel mai mare producator de baterii auto din Romania, a inregistrat in primul trimestru o cifra de afaceri de 15,8 milioane euro, in crestere cu 26% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Compania a vandut in primul trimestru 525.733 de baterii auto. Peste 55% din productia Rombat a ajuns la export, 291.273 de baterii auto.

"Estimam ca vom creste in continuare vanzarile, depasind pe cele ale anului 2009, care a fost un an bun pentru Rombat. Nu va fi usor sa indeplinim acest obiectiv, tinand cont ca industria auto este in continuare in criza", a afirmat Ioan Repede, director general Rombat.

Compania bistriteana a lansat in acest prim trimestru si doua noi produse: bateriile Tempest (baterie de semi-tractiune, destinata aplicatiilor care necesita energie electrica permanenta sau de durata, cum ar fi: stocarea energiei solare, alimentarea consumatorilor pe barci cu motor, iahturi, rulote, etc.) si green (baterie destinata motocultoarelor, masinilor de tuns iarba, masinilor de golf, pompelor portabile si la alte aplicatii speciale).

In prezent, portofoliul companiei include peste 500 de tipuri de baterii, grupate in clasele: Premier, Tornada, Cyclon, Calciu, Pilot, Terra Professional, Terra, Magma, Forte, Star, baterii Moto si UPS-uri.

Capacitatea de productie a companiei este de peste 2 milioane de baterii pe an. Rombat furnizeaza baterii pentru Dacia si este nominalizat in panelul de furnizori regionali Renault.

Din 2008, Rombat furnizeaza si baterii pentru Peugeot-Citroen, in Slovacia.

Numarul total al angajatilor este de 680 de persoane (din care 90 lucreaza in locatia de valorificare a plumbului din baterii deseu).

Compania a dezvoltat o retea de service, care cuprinde aproximativ 100 de reprezentante la nivel national.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri